Prikazano: 81 - 100 od 473 zapisov
sreda, 19. maj 2021

Majski Vestnik o Slovenski planinski poti

V majski temi meseca smo se podali na našo enkratno Slovensko planinsko pot (SPP), ki v letošnjem letu zaznamuje 70 let od predstavitve ideje Ivana Šumljaka. Odprta je bila dve leti pozneje, avgusta 1953. Pogledali smo v zgodovino SPP in njeno prihodnost, ko bodo pot in oznake obnovili, postavljene bodo nove informacijske table in še veliko novosti čaka to našo Lepotico. Pogovarjali smo se z rekorderjema SPP, Katjo Kegl Vencelj in Marjanom Zupančičem, o vtisih in izzivih pa smo povprašali tudi planince in PZS.
petek, 16. april 2021

Velike zveri in aprilski Planinski vestnik 2021

Tokrat se posvečamo velikim zverem v Sloveniji. Številni sodelavci Zavoda za gozdove Slovenije so z nami delili svoje znanje in izkušnje o rjavem medvedu, ki se počasi vrača tudi v alpski prostor, pa o volku in novih risih pri nas. Te živali so veličastne in javno mnenje je naklonjeno njihovi ohranitvi, politika pa žal posega tudi na to področje - področje ohranjanja naravnega okolja za nas in prihodnje rodove.
sreda, 24. marec 2021, ob 11. uriPZS

Jeklena

Če me spomin ne vara, sem jo prvič srečala pred dvajsetimi leti v Ospu na prav posebnem dogodku – na ženski športnoplezalni tekmi v kiklah. V Babni (kako prikladno ime za tekmo te vrste) je Jasna v hudi konkurenci zasedla drugo mesto v svoji kategoriji. Morda se kdo še spominja fotografije, objavljene na zadnji strani časopisa Nedelo, ki jo prikazuje med plezanjem, vzgornjik pa razkriva pogled na njene rdeče spodnjice, ki kukajo izpod črnega čipkastega krila.
sreda, 17. marec 2021

Marčni Vestnik 2021 o 100 let TK Skala

Danes smo izšli. Tretjič letos. Tokratna tema meseca je zgodovinska - 100 let Turistovskega kluba Skala. Z izrednim uvodnikom Marte Krejan Čokl in par članki doktorjev in pripravnika za doktorja.
četrtek, 18. februar 2021

Februarski Vestnik o testu planinskih palic

Tema meseca februarske številke je namenjena planinskim palicam in testu le-teh. Verjamemo, da bo test marsikomu olajšal odločitev, kakšne palice kupiti.
torek, 2. februar 2021

Možnost za 25 % cenejšo naročnino na Vestnik

Položnice za letno naročnino na Planinski vestnik bodo poslane konec februarja 2021. Do konca meseca februarja 2021 imate še čas, da izkoristite možnost za cenejšo naročnino na revijo. Kako do tega popusta?
nedelja, 17. januar 2021

Januarski Vestnik gre s psi v gore

Tema meseca prve letošnje številke, ki izide 18. januarja, je namenjena obiskovalcem gora, ki se v hribe podajajo s svojimi štirinožnimi prijatelji. Naša želja je bila zbrati nekaj izkušenj in nasvetov, ki bi pripomogli, da bi bila hoja v gore tako za lastnike kot za njihove ljubljence varnejša, prijetnejša - in bolj zdrava. O zdravstvenih nevšečnostih, ki lahko doletijo pse planince, je spregovoril doktor veterinarske medicine Roman Burja. Nekaj planincev nam je zaupalo svoje izkušnje z obiskovanjem koč v družbi psa, svoj pogled je predstavilo tudi nekaj oskrbnikov koč. Verjetno ni odveč omeniti, da v gore sodijo le dobro socializirani in vzgojeni, poslušni psi, saj - kot pravi vodnik PZS Žiga Macedoni v intervjuju - na videz nedolžna situacija v dolini lahko v hribih kaj hitro postane resna.
torek, 15. december 2020

Zadnja številka 2020 in SREČNO 2021

"V življenju je treba vedno sprejemati nove izzive, naj bo to na poslovni poti, planinskogorniški ali na življenjski. Izzivi nam prinašajo v življenje draž in ga bogatijo," v uvodniku razmišlja generalni sekretar PZS Matej Planko, ki se po desetletju opravljanja nalog generalnega sekretarja s tega mesta poslavlja.
petek, 27. november 2020, ob 10.50 uriPZS

Gore ga učijo skromnosti, spoštovanja ciljev, solidarnosti

»Knjiga je namenjena vsem, ki imajo radi gore, seveda tudi pisanje o gorah,« je napovedal knjigo Tipanje v neznanem urednik Planinskega vestnika Vladimir Habjan. Vanjo je zbral 16 plezalnih pustolovščin, ki jih je naredil v letih med 2011 in 2019. Približno polovica poglavij je bila že objavljena v Planinskem vestniku, a so v knjigi precej dopolnjena. »Ti zapiski so nastajali sproti, ob obiskovanju gora. Ostalo pa je nastalo letos spomladi. Takrat sem prečesal svoje ture tega desetletja in izluščil tiste, ki so se mi zdele najzanimivejše.«
ponedeljek, 23. november 2020

Knjižni sejem in 25 % popust za Vestnik

Članom planinskih društev PZS in tudi novim naročnikom, ki (še) niso člani, nudimo v času Slovenskega knjižnega sejma 25-odstotni popust pri sklenitvi letne naročnine na Planinski vestnik. Cena letne naročnine je 39 € oz. sedaj s popustom 29,25 evrov.
ponedeljek, 16. november 2020

Ljubezni poln novembrski Vestnik

Ni maj, ne cvetijo rožice, a za ljubezen ni ovir. Tokratna tema meseca je namreč ljubezen v gorah. "Pred štirinajstimi leti smo imeli temo meseca, ki opisuje ljubezen, najmočnejše človeško čustvo, ki poganja svet. Ljubezenske zgodbe so bile dobro sprejete in večkrat smo se ob iskanju idej v uredništvu spraševali, kdaj bomo to ponovili. Zdaj smo," pravi urednik Dušan Škodič, ki je pripravil temo meseca skupaj z avtorji zanimivih, ljubezni in srčnosti polnih člankov, obogatinih s karikaturami Lorelle Fermo.
ponedeljek, 9. november 2020, ob 8. uriPZS

Znani so zmagovalci fotonatečaja #LjubimGore 2020

Štiričlanska ocenjevalna komisija nagradnega fotonatečaja #LjubimGore, ki ga je z uredništvom Planinskega vestnika in v sodelovanju s podjetjem CEWE, d. d., organizirala Planinska zveza Slovenije, je imela tudi letos zahtevno nalogo, da je med 167 prejetimi fotografijami izbrala najboljše, ki bodo od 24. novembra na ogled v Slovenskem planinskem muzeju v Mojstrani.
četrtek, 15. oktober 2020

Z nami že oktobrski Planinski vestnik

Danes, 15. oktobra, je izšel oktobrski Planinski vestnik. V temi meseca so trije prispevki, tri zgodbe z Idrijskega avtorja Rafaela Terpina. Možakar ima svojstven slog in je umetnik pisanja.
ponedeljek, 5. oktober 2020, ob 14. uriPZS

»V gorah ne iščem dosežkov, pač pa doživetja.«

Urednik Planinskega vestnika, pisec, gorski reševalec in planinski vodnik Vladimir Habjan je spomladanski čas izkoristil za pisanje. Zbral je nekaj že objavljenih člankov iz Planinskega vestnika in dodal nova poglavja. Nastala je knjiga Tipanje v neznanem, ki bo izšla v začetku novembra.
sobota, 19. september 2020, ob 8. uriPZS

Lepo je biti poznavalec prve pomoči

V Društvu študentov medicine Slovenije prostovoljno širijo svoje znanje in ozaveščajo ljudi o pomenu znanja in nudenja prve pomoči. Z delavnicami želijo seznaniti čim večje število ljudi s pravilnimi postopki v prvi pomoči, zmanjšati strah pred pristopom in nudenjem prve pomoči ter predstaviti prvo pomoč kot etično in moralno dolžnost vsakega posameznika. Preverite, koliko imate znanja o nudenju prve pomoči, če bo rezultat preslab, le pojdite na kakšno delavnico. Pravi planinci poznamo osnove prve pomoči, kajti nesreča tudi v gorah ne počiva.
torek, 15. september 2020

Prva pomoč v septembrskem Vestniku

Po dvojni številki in poletju smo zopet z vami. Verjamemo, da smo vas znova razveselili - vse vas planince, turne kolesarje, gornike, alpiniste, ljubitelje narave in gora. Tudi tokrat vam Vestnik prinaša številne zanimive članke, med katerimi lahko kar takoj opozorimo na uvodnik Mateje Pate, ki izpostavlja najpomembnejše znanje - znanje o podajanju prve pomoči.
nedelja, 13. september 2020

Veseloigra ob 125-letnici Vestnika na Youtubu

Letošnjega februarja je Planinski vestnik praznoval 125 let. Namesto proslave naj bi bila okrogla miza. Namesto okrogle mize je nastala veseloigra Uredniki gredo v nebesa.
ponedeljek, 27. julij 2020, ob 7. uriPZS

Nagradni fotonatečaj #LjubimGore 2020

Planinska zveza Slovenije tudi letos z uredništvom Planinskega vestnika in v sodelovanju s podjetjem CEWE razpisuje nagradni fotonatečaj #LjubimGore, ki poteka do vključno 1. oktobra 2020. Sodelujte v fotonatečaju za najboljšo planinsko fotografijo in se potegujte za darilne bone foto izdelkov podjetja CEWE. Vsak udeleženec natečaja prejme bon v vrednosti 10 evrov za naročnino na Planinski vestnik.
sobota, 11. julij 2020

Dvojna številka posvečena Tonetu Škarji

Dvojna številka Planinskega vestnika. Kot običajno je bogatejša z vsebino in s številom strani. Zaradi dopustov smo izšli že nekaj dni prej, in sicer 9. julija. Tokrat ima Planinski vestnik dve temi meseca. Prva je v začetnem delu revije posvečena v spomin Tonetu Škarji, kot smo napovedali. Mnogi Tonetovi kolegi in soplezalci so napisali svoje spomine nanj, res lepi zapisi.
ponedeljek, 15. junij 2020

Junijska številka o gorskem vodništvu

Junijska številka je zunaj. V uvodniku se je odgovorni urednik Vladimir Habjan poslovil od preminulega našega alpinista svetovnega kova Toneta Škarje, o njem pišeta še urednica Mateja in Magda Šalamon. Škarji bo sicer posvečena julijsko-avgustovska številka. V tej številki v temi meseca pišemo o gorskem vodništvu, ki je letos pred dilemo, koliko bo sploh vodenja. Verjetno bolj v slovenskih kot tujih gorah. Daljši članek je o vodenju na Antarktiki, kjer je alpinist Marko Prezelj kot gorski vodnik že trikrat.